niedziela, 7 sierpnia 2011

19.

Wczorajszy wieczór był cudowny! :) Mój Skarbek się postarał, najpierw poszliśmy do kina na film 'druhny' - komedia, polecam, można się nieźle pośmiać :D Następnie pojechaliśmy na rynek na drinka, więc nasz wieczór wyglądał tak:
Dostałam bukiet czerwonych róż, są poprostu piękne! :D
A dziś byłam w h&m i mam wam do pokazania kolejne rzeczy ( kolory na zdjęciu trochę przekłamane :P )
koszulka 39,90 spódnica 29,90

dzisiejszy outfit
koszulka new yorker
spodenki h&m
I zdjęcia jako inspiracje, zrobione przeze mnie :)


2 komentarze:

  1. Genialne róże, pozazdrościć tylko :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.

    Zapraszam na rozdanie
    www.czarna--kredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój chłopak naprawdę się postarał:) śliczny wisiorek piórka<3 zakochałam się:) skąd?:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;* http://hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń