piątek, 26 sierpnia 2011

24.



top h&m
spódnica h&m
wisiorek house
tenisówki primark

Ostatnio w mojej szafie pojawiły się dwa nowe sweterki, (jeden jako prezent od miśka ;**) Czasem nie mogę się doczekać tych chłodniejszych dni, żeby je założyć :D póki co, upały mnie już osłabiają, jest strasznie gorąco! Czasem aż trudno wytrzymać. Dzisiaj termometr pokazał 40 stopni... 
A oto moje cuda! h&m 39,90 każdy.
Teraz dopiero przypomniałam sobie, że nie zrobiłam zdjęć butów i spodni. No cóż, przy okazji postaram się zrobić.

Inspiracje:
1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.



10 komentarzy:

  1. super ciuszki ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne sweterki! I ta cena:D
    Kocham twoje włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te nowe sweterki:) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne sweterki ;-) oczywiscie dodaje do obsewowanych,

    OdpowiedzUsuń
  5. The orange pumps are amazing!! I want a pair :)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  6. I adore all these colorful pumps, they look so sexy and classy at the same time!

    Hugs & Kisses,
    Froso from Style Nirvana.

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj coś w końcu Skarbie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie pisalas :(

    OdpowiedzUsuń
  9. http://sloncejestgorace.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń