piątek, 18 listopada 2011

piątkowo.

Na chwilkę udało mi się wstąpić do galerii, jest naprawdę tylko fajnych rzeczy, ale cóż moim zdaniem ceny niektórych ubrań są za wysokie.. chociaż... raz na czas, można sobie na szaleństwo pozwolić ;D 
Po szkole spędzałam czas tak: 
Jednak gdy tak zawsze siedzimy z M. na kawce to czas tak szybko leci, więc mało czasu po chodzenie po sklepach ;) ale mam dla was w końcu zdjęcia własne ;p
Dzisiejszy strój:

- H&M w sumie nic specjalnego nie znalazłam.
- Stradivarius piękność jedna była ale cena... Może zdjęcie nie odzwierciedla tego ale była przepiękna, lecz 59,90 zł za koszulkę to troszkę ;D poczekam na przecenę ;D
- Cubus i tutaj się nie zawiodłam! :D Kupiłam i sweterek i bluzeczkę a oto moje cuda :> Jeszcze w sklepie trwa akcja 3 za 2 więc jeszcze dobrałam wisiorek niestety zdjęcia nie mam, ale postaram się to nadrobić ;)




 Niestety więcej sklepów nie zdążyłam odwiedzić ;D ale jeszcze nic straconego ;D

 i w końcu weekend... chwilo, trwaj! <3

1 komentarz:

  1. ja jutro wybieram się na jakie zakupy, mam nadzieję, że też upoluję coś fajnego:D

    OdpowiedzUsuń